fredag den 20. maj 2011

Antihan

isbjælkecool firserpop
fylder afkommets krop
pludselig stopper den op
musikken når en top
midt i mellem love og shop
det sagde stop: gi op!
ellers får farfar i stolen en prop
der med en prut forlader hans krop
Bedste siger op!
finder et andet job
måske vil han stå i en shop
sælge lidt piber og nogle syrlige drop
lidt marineret edderkop
serveret på en underkop
i Bogarts Sidste Shop
i ly af lufthavnens dimensionshop
og den nærliggende jazz-bars be-bop
eller tage et haglgevær og gå bastok
men han har FG fået nok
og lige før han går i sjok
glider han i sin sok - det pjok
gi ham en stok!
fuck - vi har fået nok
ELEKTROCHOK!
AMOOOOOOOK!
og med et er du barok
mens transistoren spiller stock
firer du i reb dig op
i nøgen overkrop
til jomfruens værelse non-stop
mens hun lytter til party hip hop
som musketer hænger du i en strop
udenpå og ned ad kolossens krop
selvom du syns du har ydmyget dig nok
kravler du o
på tilværelsen ulideligt kolde top
du kom derop - hop! 
vejen til jomfruens værelse kan være sær
men vejen ud igen kan også volde besvær
måske du skulle overveje at la vær
lyt og lær
forbandede farisær
kvægpestbefængt men stadig elitær
LITTERÆR!/LITTERÆR! 
arbejdspædofilonanistsalær 
barnevognsgranitær
elleve sure tæer
åh la vær 
til besvær
negativ millionær
epileptisk med gen for stær
senregulær
amditær
va så dær!
kan du tåle mer?
du får hvad du ser
fucking lallende lykkeper
pistolpakkende søn af en mær
grim, syg ulv i alfonsens klær
især tertiær 
evolutionskapitelær kommissær
Willy Brandt milliardær 
for nær?
kom ikke hær, do dær
syns du jeg er go - well, baby, jeg har mer
nu skal du bare se noget blær
til din stær, kommissær
jeg har været her før
slå lapperne ud og hør
hvad det er jeg lægger på dig for jeg er kugleskør
du æder mine rim som friskkernet smør
når jeg siger jeg er glad for mit gode humør
og det vil ikke holde op 
nej, ikke flere rim! STOP!
vi har fået nok
put i din mund en sok
slå dig selv over benene med din krykkestok
gi dig selv et chok!
for der er flere rim på lager
bliv ved, hvis I tør
der er frisk vand i hanen og iskoldt smør
der er lidt til de kloge og en del til de skør
lissom henne i Favør, 
hvad er det jeg hør
kan man tjene ti øre
det er noget der kører, hr parkeringsinspektør
hvor er Deres gode humør, hr Inspektør
hvad siger De, skal jeg holde mit på det tørre?
det kan De ikke mene, hr Inspektør
og hvem er De egentlig, at De tør spør?
en åndssvag svanset kontrollør
mon-sig-ni-ør inspektør
unskyld jeg spør
har du hørt sangen før?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar