lørdag den 25. februar 2012

i forhold til hensigten

følgende er min trepunktsplan:
prosadelen er en opremsning af planens grundlag
herunder hvorfor og hvordan
her opridses tillige
planens præmisser
fundamentets topografi

i skal vi sige statistikdelen
listes planens tre punkter
og en samarbejdsorienteret informationsramme
italesættes under nederst til højre
af pavestolte, personorienterede omkvæd

planen afsluttes med en liste over hidtidige resultater
håb opridses og grundlovens fædre taler om redegørelser
og rækker spørgsmål til forsamlingen om at tage stilling
til at afsige retningslinjer i forhold til hensigten
uanset divergerende opfattelser
sagt på godt dansk: der fabuleres og reflekteres
over planens metafysik og de grundlæggende vilkårs
inviterende samfundets beslutningstagere

udstyret er på plads og de har ringet fra hjemmeplejen
med grønt lys
jeg ser i allerede har forklæde på
det er en glæde at se folk møde velunderrettede og påklædte op
nu skal der arbejdes
med sæbedunke og lange koste
unionsforeningen af 1972 skal processes inden frokost
danmarks måske første superhelt, Simon Spies,
donerede engang i halvfjerdserne
fyrre gange fyrre spær egyptisk enhjørningekød
halal-slagtet og velhængt
til foreningens bestyrelse
cirka en tredjedel ligger stadig i en hjemmefryser i Holstebro
nærmere bestemt i kassererens kælder
mens en halv filet (afpudset og mager) hænger i slagter willsøes kølerum
før vi går i lag med de lange koste
og sæbedunkene (Mariel - den RENE følelse)
vil jeg bede forsamlingen om en redegørelse for de mange cigaretskodder
man sidste uge fandt i klubhusets afløb
samt minde om at affaldet bør bæres ud mindst én gang dagligt

sms til forstanderen og forstanderens svar

JEG HENVENDER MIG I KORTHED TILÆ CENTERLEDEREN
DA JEG GALT HAR BRUG FOR HANS HJÆLP
MIN HJEMMETRANSISTOR HAR AFLADT SIT BATTERI
OG DET LIGGER NU HENSLÆNMGT PÅ MIT BORD
OG JEG VED IKKE HVAD JEG SKAL GØRE AF DET
HJÆLP MIG

KÆRE ALUMNE:
TAK FOR DERES HENVENDELSE
CENTERLEDEREN ER DESVÆRRE OPTAGET OG KAN FØRST LÆSE
SIN POST CIRKA MIDT PÅ EFTERMIDDAGEN HVOR HAN I FORVEJEN
GÅR EN TUR MED SIN HUN, DAVID, I PARKEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar